Adalet ve Kalkınma Partisi İstanbul 1. Bölge Milletvekili Adayı Ahmet Ayhan Kayaoğlu, AK Parti İlçe Başkanlığı ziyareti sonrası Tokatköy, Hz. Yuşa, Ortaçeşme, Yalıköy, Beykoz Merkez'de esnaf ziyareti yaptı.

24 Haziran’da yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı ve Genel Seçimlerde İstanbul 1. Bölge AK Parti Milletvekilliği sıralamasında 31’nci sırada yer alan Ahmet Ayhan Kayaoğlu, Beykoz İlçe Başkanlığı binasında teşkilat mensuplarıyla biraraya geldikten sonra Tokatköy, Hz. Yuşa, Ortaçeşme, Yalıköy, Beykoz Merkez'de esnaf ziyareti gerçekleştirdi.

Sanki 31'nci sıra değil, 1'nci sıra gibi çalıştı!

Mimar Ahmet Ayhan Kayaoğlu, sabahın erken saatlerinde AK Parti Beykoz İlçe Binasına geldikten sonra, kendisi ile birlikte dolaşacak heyet ile birlikte esnaf ziyaretleri gerçekleştirmek için ilçe binasından ayrıldı.

Beykoz'a gelip de Hz. Yuşa Türbesi'ne çıkmamak olmazdı. Burada ettikleri duanın ardından seçim çalışmalarına başlayan Kayaoğlu'nun ilk durağı Tokatköy son durağı oldu.

Tokatköy'de bütün esnaf ile tokalaşan, kucaklaşan Kayaoğlu, güler yüzüyle de Tokatköylülerin kalbine girmeyi başardı.

Tokatköy esnaf ziyaretini iftar saatine yarım saat kala bitiren Kayaoğlu, Beykoz Meydan'da kurulan AK Nokta'ya gelerek, vatandaşlar ile hoş sohbet ettikten sonra AK Parti'nin tüm bölgelerde uyguladığı "İftara 5 kala" programı kapsamında, Beykoz-Yeniköy vapur iskelesinin önünde kurdukları stant da 'kruvasan, hurma ve meyva suyu' dağıtımı gerçekleştirdi.

Dağıtılan ikramlar sonrası Ahmet Ayhan Kayaoğlu, Şahinkaya'da düzenlenen iftar programına katılıp camiinin çay ocağında sohbet ettiler.

Sohbet sonrası Beykoz sahil'e inen Kayaoğlu, kadın-erkek, yaşlı, genç, çoluk- çocuk demeden gördüğü herkese selam verip, gül hediye etti.

Beykoz Gündem'e demeç veren Kayaoğlu, "Beykoz'da çok güler yüzlü insanlar var. Bugün gezdik, çok memnun olduk, enerji depoladık. 24 Haziran 2018 seçimlerinde Beykoz'dan güzel bir performans bekliyorum. Teşkilatımız olsun, yeni ilçe başkanımızdan Allah razı olsun. Gerçekten sahadalar ve halkın nabzını tutuyorlar. Bu anlamda da bu zamana kadar çok ciddi çalışmalar yapmışlar, biz de inşallah üzerine koyduğumuzu düşünüyoruz. Bugün güzel bir gün geçti. Sıkmadık el, dokunmadık bir yürek, çalmadık kapı bırakmadık. Ben inanıyorum ki 24 Haziran'da Beykoz 'DEVAM' diyor.

Beykoz'un bir takım problemleri var, biz sahamızda bu sorunların notunu aldık. Reisimiz de bunların çözüme kavuşması adına talimatlarını verdi. Reisimizin de hiçbir sözü de bugüne kadar yerde kalmadı. Allah razı olsun. En kısa zaman da Beykoz'un bu problemleri çözülecek. Bütün Beykoz'a selamlar iletiyorum" ifadelerini kullandı.

Tokatköy Mahalle Başkanlığı görevini yürüttüğü zamandan bu yana en çalışkan mahalle başkanlığı unvanını taşıyan Ethem Çekiç, bu çalışkanlığını ise 15 Nisan'da yapılan AK Parti İlçe kongresinde ilçe yönetimine girerek taçlandırdı.  Bölge Milletvekili Ahmet Ayhan Kayaoğlu ile birlikte esnaf ziyaretlerini gerçekleştiren Çekiç, Beykoz Gündem Gazetesine yapmış olduklarını ziyaretler hakkında kısa bilgi verdi.

Çekiç, "HZ. Yuşa ziyaretinden sonra Tokatköy mahallemizin bütün esnaflarımızı dolaştık, hayır dualarını aldık. Tokatköy'e biz bir fidan ekmişiz ve bu fidan yeşermiş, meyvalarını vermiş. Sağ olsunlar bizleri çok güzel karşıladılar. Sayın vekil adayımız da çok samimi ve güler yüzlü olmasından dolayı Tokatköyün vefakar insanları da bu samimiyete, sıcak kanlılıkla cevap verdi." dedi.